Search
Close this search box.

آموزش بیزینس کردن اکانت اینستاگرام

فهرست مطالب

سلام به دوستان مارکتور در این بخش میخواهیم آموزش تبدیل اکانت به اکانت بیزینس را شما دوستان آموزش دهیم با ما همراه باشید

توجه: اکانت اگر حالت خصوصی باشد از حالت خصوصی در میاد.

انجام این عمل و تبدیل حساب کاربری شخصی اینستاگرام به یک بیزینس پروفایل (Business Profile) به راحتی قابل انجام است. به منظور انجام این عمل مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید
  • به بخش تنظیمات ( Settings ) رفته
  • گزینه Switch to Business Profile ( تغییر به نمایه کسب و کار ) را لمس کنید .

 

 

اضافه کردن دکمه Contact به اینستاگرام و قابلیت‌های آن

همانطور که مشاهده می‌کنید از نظر ظاهری تفاوت‌هایی مابین یک بیزینس پروفایل (Business Profile) یا اکانت کاری در اینستاگرام نسبت به پروفایل‌های معمولی وجود دارد.

توجه : برای عوض کردن  Email , Call , Get Directions  روی گزینه Edit Profile  را لمس کنید

  • گزینه Get Directions: با انتخاب گزینه Get Directions کاربر می‌تواند آدرس شرکت یا محل خدمات دهی شما را بیابد.
  • گزینه Call: با انتخاب گزینه Call شماره تماس‌های پشتیبانی و خدمات‌دهی شرکت مورد نظر نمایان می‌شوند.
  • گزینه Email: با انتخاب گزینه Email کاربر می‌تواند به آدرس ایمیل رسمی شرکت مورد نظر دسترسی یافته و بدین صورت با آن شرکت ارتباط مستقیم و رسمی‌تری را برقرار سازد.

 

 

در بخش Insight بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام خود می‌توانید به آمار مربوط به پست‌های خود دسترسی داشته باشید. این آمار به صورت یک اطلاعات جمعیتی ارائه می‌شود. نمونه‌ای از این آمار را در تصویر فوق مشاهده می‌کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را به بیزینس پروفایل (Business Profile) تبدیل کنیم؟

شما در بخش فالوورهای بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام خود می‌توانید به آمار دقیق‌تری نظیر جنسیت فالوورهای خود، محل سکونت آن‌ها، میزان درگیری آن‌ها با بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام شما و… هم دست پیدا کنید. همچنین امکان مشاهده کل فالوورهای بیزینس پروفایل (Business Profile)، جنسیت و سن آن‌ها هم به صورت نمودارهای آماری در اینستاگرام ارائه شده است.

به طور کلی با ساخت بیزینس پروفایل (Business Profile) در اینستاگرام و اضافه کردن دکمه کانتکت (contact)، می‌توانید به قابلیت‌های جدید و جالب توجه متعددی دسترسی پیدا کنید. توصیه می‌کنیم که به منظور درک بهتر این قابلیت‌ها و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های بیزینس پروفایل (Business Profile) در اینستاگرام حتما در صورت امکان یک حساب یا اکانت این چنینی ایجاد کنید و عملا قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید آن را مشاهده نمایید. یکی از ویژگی‌های جالب و کاربردی بعد از فعال کردن این قابلیت، امکان پروموت در اینستاگرام یا ارسال پروموشن در اینستاگرام می‌باشد.

برگرداندن اکانت بیزینس به اکانت معمولی

 دقت داشته باشید که امکان تغییر اکانت اینستاگرام از وضعیت بیزینس پروفایل (Business Profile) به اکانت معمولی هم وجود دارد.  گزینه Switch to Regular Profile   ( به حساب شخصی تغییر وضعیت دهید ) را انتخاب کنید.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *