تبلیغات اینستاگرام ریلز :
در بخش اینستاگرام ریلز تبلیغات به صورت تمام صفحه به نمایش در می آید.و مدت زمان پخش این تبلیغات به مدت 30 ثانیه است.مانند دیگر محتوای ریلز،کاربران می توانند کارهایی مانند،لایک،ذخیره،کامنت،اشتراک گذاری و رد کردن را در هنگام مشاهده محتوای تبلیغاتی انجام دهند.فیسبوک اعلام کرد نظارت دقیقی را آغاز می کند تا اطلاعات کافی از نحوه برخورد کاربران و تعامل با کسب و کار و تبلیغات اینستاگرام ریلز را داشته باشد و بهترین تجربه ممکن را برای افراد جامعه ارائه دهد.
محبوبیت اینستاگرام ریلز چگونه اتفاق افتاد ؟
در پی محبوبیت تیک تاک در سال 2020 میلادی اینستاگرام ریلز پرطرفدار شد.و در کشورهایی مانند هند که تیک تاک در این کشور مسدود است طرفداران زیادی پیدا کرد.همانطور که می دانید هند یکی از بزرگترین بازارهای واتساپ که در مالکیت فیسبوک قرار دارد،محسوب می شود.
نظرات قائم مقام فیسبوک در مورد اینستاگرام ریلز :
قائم مقام فیسبوک،کارولین اورسن در گزارشی به رویترز اعلام کرد که طبق آزمایشات حاکی از حرکت رو به جلوی اینستاگرام ریلز با سرعت و قدرت بیشتری است.
تبلیغات استیکری :
طبق گزارشات فیسبوک قصد دارد تبلیغات استیکریرا نه قسمت استوری پلتفرم خود اضافه کند.با این قابلیت جدید تمام کسب و کار ها برای خود استیکر اختصاصی ساخته و تولید کنندگان محتوا به راحتی می توانند این استیکرها را در قسمت محتوای استوری قرار دهند.البته بخشی از درآمد کسب و کارها از این طریق به اینفلوئنسرهامی رسد.
قابلیت های فیسبوک :
قابلیتهای آزمایشی بیان شده قسمتی از تلاش گسترده فیسبوکبرای ایجاد فرمتهای تبلیغاتی جدید در پلتفرمهای تبلیغاتیاش محسوب میشود. فیسبوک از طریق راه های جدید راههای بیشتری به تولید کنندگان محتوا برای درآمدزایی ارائه میدهد و به کسب و کارها کمک میکند مخاطبان بیشتری جذب کنند. فیسبوک همچنین ادعا کرده است پرداختهای تبلیغاتی در پلتفرمهای مختلفش از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰بیش از ۵۵ % رشد داشته است.