Search
Close this search box.

سئو : دلیل استفاده از وب آنالیز

فهرست مطالب

باز همیار سئو جز اولین هاست که در زمینه سئو شتابش به چشم می آید 🙂

امروز میخوایم درباره این که آنالیز وب چه تاثیری برا افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما دارد را بازگو کنیم.

با آنالیز وب خود خیلی خوب میتوانید همه چیز را زیر نظر داشته و تاثیز آن را در روند افزایش بازدید سایت و فروش بیشتر محصولات خود شوید.

به این 4 نکته خوب توجه کنید:

بازدیدکنندگان :

این به نظر ساده میرسد،اما خیلی مهم میباشد. چطور؟

میتوانید تعداد دفعاتی که به وب سایت شما بازدید شده را زیر نظر بگیرید ، بعضی از بازدید ککندگان پیش می آید که چندین بار به سایت شما سر میزنند، این تاثیرش بر این است که متوجه می شوید که چه قسمت از سایت شما نظر بازدید کننده را به خود جلب کرده و تمرکز بیشتری برروی آن قسمت بگذارید.

یا حتی میتوانید بازدید کنندگان را بخواهید فیلتر کنید.!

 

 

منبع ترافیک :

برای بهبود بخشیدن به افزایش بازدید سایت خود باید منابع ترافیک را بخوبی بشناسید که چه سایت هایی یا چه موتورجستجوگر هایی به سایت شما ترافیک خوبی را می فرستد.

یه مثال ساده تر میتوانید بفهمید که بنر یا لینکی که در داخل سایت همیار سئو قرار داده اید، چقدر ترافیک (بازدیدکننده) به سایت شما ارجاع داده است . ( ساده ترین روش )

یکی دیگر از فواید انالیز وب این هست که منبع ترافیکی خود را زیر نظر داشته باشید. چظور اینقدر تاثیر دارد؟

شما فرض کن یک سایتی از شما نقد و بررسی سایت شما پرداخته، و لینکی به سایت شما درج کرده، حالا شما در انالیز وب میبینید که ترافیک خوبی از این سایت دارید، خیلی خوب و مفید میتوانید با مدیر آن سایت به گفتگو بپردازید که سایت شما را بیشتر نقد و بررسی کند و موجب افزایش بازدید چشم گیر و افزایش رنک خوبی را کسب میکنید. باز بگید آنالیز کردن بد 🙂

ترافیک از سمت جامعه مجازی ها را میتوانید زیر نظر داشته و تمرکز خود را بر روی آن ها بیشتر کنید.

از انالیز ترافیک وب میتوانید این را متوجه شوید که چقدر از بازدیدکنندگان، سایت شما را مستقیم در مرورگر وارد کرده و به سایت شما آمده اند.

مدت زمان در سایت:

با آنالیز وب میتوانید به این پی ببرید که بازدیدکنندگان،چه مدت زمانی در صفحه مورد نظر مانده. چه دردی میخورد؟

خب شما میتوانید با این روش بفهمید که آیا مطلبی که موجب شده بازدید کننده به داخل سایت شما بیاید ، مفید بوده یا خیر؟

اگر

مفید بود: زمان زیادی می میاند و شروع به مطالعه آن مطلب میکند

اگر

مفید نبود : باید شما به بررسی آن مطلب بپردازید و آن مطلب را از نظر محتوا و سئو بهبود ببخشید.

 

 

صفحات در حال بازدید :

این روش ، شبیه روش مدت زمان بازدید میباشد ، اما با یان تفاوت که شما صفحاتی که بازدید بیشتری دارند رو بیتر محتوایی شبیه به آن در سایت و وبلاگ خود قرار داده تا بازدید کننده بیشتری به سایت خود جذب کنید

 

امیدوارم همیشه همیار سئویی باشید 😀

برداشتن این مطلب هیچ مشکلی ندارد، فقط منبع یادتون نرود 🙂

 

منبع : همیار سئو

 

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *