Search
Close this search box.

اینستاگرام: زمان live اینستاگرام به 4 ساعت افزایش پیدا کرد

فهرست مطالب

Instagram  بتازگی قابلیت خود را افزایش داده و یکی از مشکملاتی که در لایو اینستاگرام بود را رفع کرده و با افزایش لایو اینستاگرام این قابلیت یک قابلیت بهتری شده و زمان لایو را به 4 ساعت تبئیل کرده است.

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی است که خیلی از شرکت ها مدیران سایت و افراد های مشهور، زمان خود را با این شبکه اجتماعی سپری می کنند و حتی با استفاده از لایو در کارهای مارکتینگ و خیلی از اقدامات دیگر طرفدار دارد. بخاطر این دلیل اینستاگرام  مدت زمان لایو خود را به 4 ساعت تبدیل کرده تا کاربران بتوانند استفاده بهتری از این سرویس ببرند و همواره با استقبال کاربران مواجه شده است.

افزایش زمان LIVE اینستاگرام به ۴ ساعت

قبلا شبکه اجتماعی اینستاگرام  قابلیت لایو را 1 ساعت داده بود، اما در حال حاضر 3 ساعت به زمان لایو خود نیز اضافه کرده است و جدا از این قابلیت، امکان آرشیو کردن فایل‌های پخش زنده برای حداکثر ۳۰ روز یکی دیگر از تغییرات مهم این بخش محسوب می‌شود. این قابلیت موجب شده تا جلسه های پرسش و پاسخ با زمان زیاد و چالشی نیز به خوبی سازماندهی شود.

 

 

لایو اینستاگرام
لایو اینستاگرام

نکته خیلی مهم این که اینستاگرام  اعلام کرد که از این قابلیت افزایش زمان لایو اینستاگرام فقط درمواردی جز  پخش زنده فیلم و تئاتر استفاده شود؛ در غری اینصورت مالک حساب کاربری اینستاگرام  تیز برخورد جدی می شود و  کاربران قادر است فایل‌های پخش زنده را به مدت ۳۰ روز برروی آی جی تی وی (IGTV) ذخیره کنند. اینستاگرام قصد دارد قسمت پخش زنده فعلی در IGTV را با تغییراتی همراه کند تا مشاهده آن برای کاربران آسان شود.

دانلود ویدیو ذخیره IGTV

 

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *