Search
Close this search box.

روبیکا را برای ایرانسل رایگان کنیم

فهرست مطالب

شناخت روبیکا

اخیرا در ایران نرم افزار روبیکا محبوبیت یافته اس، و این محبوبیت بین ایرانیان رو به افزایش است. شهرت اخیر روبیکا بیشتر به علت تبلیغات تلوزیونی در شبکه های مشهور داخلی و برنامه های پربیننده است. در حقیقت نیز این نرم افزار واقعا کارامد و مفید واقع شده و تبلیغات از آن غیرواقعی نیست بطوری که این برنامه میتواند نیاز ما را بدون استفاده از چند برنامه برطرف کند.

بطور مثال ما برای پرداخت نیازمند یک برنامه همراه بانک هستیم تا بتوانیم کارهایی مانند پرداخت قبوض ،خرید شارژو بسته و… انجام دهد؛همچنین برای دیدن فیلم و سریال و دانلود آهنگ یک نرم افزار، و برای برقراری ارتباط با دوستان و یا دیدن پست و استوری از برنامه ای مانند اینستاگرام باید استفاده کنیم؛اما ما تمام این قابلیت ها را میتوانیم در بخش های سرویس ها،روبینو و پیامرسان روبیکا یافت کنیم.

علاوه بر تمام این موضوعات این اپلیکیشن آغاز به ایجاد شغل دوم و درآمد ساز برای کابران خود کرده است. برای این کار فقط لازم است یک کانال یا گروه با مضمون های :آموزشی ، طنز ، فروش محصول و…. ساخته و شروع به فعالیت های مرتبط کنید.

چیزی که نظر خیلی از کاربران را جلب کرده اینترنت رایگان این اپلیکیشن بود. و دلیل عضویت اکثریت مردم به این اپ این موضوع بوده ؛اما کاربران پس از استفاده متوجه کم شدن حجم اینترنت خود شده اند و فکر کردند این موضوع حقیقی نیست و شایعه است.

اما اینترنت رایگان روبیکا یک مسئله کاملا حقیقی است اما برای دسترسی به آن باید از کدهایUSSDمرتبط با سیمکارتتان استفاده کنید!

رایگان شدن روبیکا برای ایرانسل

همانگونه که گفته شد استفاده از اینترنت رایگان روبیکا تنها درصورت فعالسازی آن قابل استفاده است. برای فعال سازی احتیاج به طی کردن مراحل سختی نیست فقط کافیست با خطی که با آن در روبیکا ثبت نام کرده اید با یک کد تماس بگیرید ؛ در ادامه این کار را با دو روش به شما آموزش می دهیم :

روش اول

این راه طولانی و دقیق است و با استفاده از آن میتوانید متوجه استفاده از گزینه ها شوید .

وارد صفحه تلفن شوید.
وارد صفحه کلید تلفن شوید.

 

 

کد دستوری *400# را وارد کنید.

 

 

گزینه زیرشاخه را با وارد کردن عدد2 انتخاب کنید.

 

 

 

گزینه مشاهده حدمجاز/مصرف را با وارد کردن عدد2 انتخاب کنید.

 

 

گزینه اینترنت را با وارد کردن عدد 1 انتخاب کنید.

 

 

 

در نهایت با این پیام روبرو میشوید.

 

ازین روش نیز میتوانید برای چک کردن حجم مصرفی اینترنت خود استفاده کنید.

روش دوم

این روش نسبت به روش اول ، روش ساده تری است اما مانند روش قبلی کار امد است.

برای استفاده از این روش ابتدا وارد شماره گیر تلفن خود شوید سپس کد دستوری *400*2*2*1# را وارد کنید، توجه داشته باشید باید با آن شماره ای باشد که در روبیکا اکانت دارید. بعد از آن با پیام حداکثر مجاز مصرف اینترنت نامحدود است و شما 0 مگابایت را مصرف کرده اید مواجه می شوید.

 

امتیاز به این مطلب post
دانشجوی مهندسی کامپیوتر👩‍🎓 علاقمند و محصل در حوزه پایتون👩‍💻 محتوا نویس تیم بینظیر مارکتور😍

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *