Search
Close this search box.

شبکه های اجتماعی :ممنوعیت استفاده از نام تلگرام، توییتر و یوتیوب در ناشران دیجیتال

فهرست مطالب

ممنوعیت نام تلگرام، توییتر و یوتیوب :

از طرف مرکز توسعه و هنر در فضای مجازی،ناشران دیجیتال از ذکر بردن نام های پلتفرم های خارجی همانند توییتر و تلگرام منع شدند.بدین منظور متقاضیان دریافت مجوز تکثیر نزم افزارهای خارجی قادر به استفاده از عنوان پلتفرم هایی مانند،یوتیوب، تلگرام و توییتر نیستند،با ما همراه باشید تا ممنوعیت نام تلگرام، توییتر و یوتیوب را مورد بررسی قرار دهیم.

ممنوعیت نام تلگرام، توییتر:

مرکز توسعه و هنر در فضای مجازی از ناشران دیجیتال برای اجتناب از هزینه های احتمالی و مشروط شدن نرم افزار درخواست کرده تا این ممنوعیت را رعایت کنند.ضمنا استفاده از نام این پلتفرم ها تحت هر عنوانی روی بسته مطلقا ممنوع است.و در صورت عدم رعایت ممنوعیت به این نرم افزارهای هولوگرام تعلق نمی گیرد.

چون بیشتر ناشران دیجیتال برای ارتباط با مخاطبان آدرس شبکه های اجتماعی خود را روی بسته های نرم افزار درج می کنند، اما بعد از انتشار این اطلاعیه باید اقدام به حذف عناوین بپردازند.

شبکه های اجتماعی :ناشران دیجیتال استفاده از نام تلگرام، توییتر و یوتیوب منع شدند.
ممنوعیت استفاده از نام تلگرام وتوییتر

ناشران حقیقی و حقوقی :

مقصود از ناشران دیجیتال، تمام اشخاص حقیقی و حقوقی می باشند که مجوز نشر و عرضه محصولات دیجیتال و عناوین دیجیتال،سامانه پیامکی،نشرکاربر و نشرآنلاین را از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی دریافت کرده اند.

جهت پاکسازی بازار از وجود محتواهای نامناسب طبق اعلام برنامه مرکز توسعه و فناوری اطلاعات، همه نرم افزارهای تولیدی در بازار ایران باید از این مرکز هولوگرام دریافت کرده باشند.و این قانون مخصوص کپی رایت داخلی و حق مالکیت نرم افزار می باشد و طبق بررسی، گواهی ثبت، شناسنامه نرم افزار و پروانه انتشار بعد از انتشار هولوگرام تحویلی از طرف این مرکز روی آثارشان باید درج شود.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *