Search
Close this search box.

انواع روش های دعوت افراد به کلاب هاوس

فهرست مطالب

دعوت افراد به کلاب هاوس :

یکی از رسانه های اجتماعی که برای گفتگوی افراد همفکر ساخته و عرضه شده کلاب هاوس است.و تا چند ماه گذشته عرضه این رسانه فقط برای سیستم های آیفون بود،و به عبارتی یک رسانه اختصاصی محسوب می شود.اگر شما هم جزء این شبکه هستید و قصد دارید یکی از دوستانتان را به کلاب هاوس دعوت و یا ping نماید ولی نمی دانید چطور با ما همراه باشید تا دعوت افراد به کلاب هاوس را به شما آموزش دهیم.

شرایط عضویت در کلاب هاوس :

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد کلاب هاوس یک رسانه اختصتصی و مختص کاربران آیفون است.و با وجود محبوبیت این برنامه تنها راه عضویت داشتن دعوتنامه می باشد.هر چند رشد کاربران کلاب هاوس به اندازه دیگر شبکه ها ی بزرگ مانند تیک تاک نیست ولی هنوز هم تعداد زیادی از افراد از وجود این برنامه بی اطلاع هستند.

دوست خود را از طریق “Hallway” به کلاب هاوس دعوت کنید:

جالب است بدانید صفحه اصلی کلاب هاوس با نام Hallway شناخته می‌شود. صفحه اصلی این رسانه جایی است که اتفاقات اصلی در آن رخ می دهد.فهرست همه روم های فعال در این صفحه لیست شده است.و می توانید از این صفحه دعوت نامه های خود را برای دوستانتان ارسال کنید، و ساده ترین راه برای این کار از طریق Hallway می باشد.

طریقه دعوت از طریق Hallway:

در اولین مرحله برنامه کلاب هاوس را اجرا نمایید.

کلاب هاوس : انواع روش های دعوت افراد به کلاب هاوس
دعوت به کلاب هاوس

در بالای صفحه روی نماد نامه ضربه بزنید.

در منوی باز شده به طرف پایین اسکرول کنید تا لیست مخاطبانتان را مشاهده نمایید.

کلاب هاوس : انواع روش های دعوت افراد به کلاب هاوس
دعوت به کلاب هاوس

مخاطبی را که قصد دارید برای عضویت به کلاب هاوس دعوت نمایید را جستجو و انتخاب نمایید.بعد روی گزینه Invite در کنار نام ضربه بزنید.همچنین می توانید مخاطب مورد نظر را در قسمت بالای صفحه و از فید جستجو نمایید.

قابلیت Ping برای دعوت به کلاب هاوس :

امکان دارد در کلاب هاوس با روم های روبرو شوید که تصور می کنید موضوع آن برای یکی از دوستان شما مفید باشد.بهترین گزینه به جای خروج از روم برای دعوت از مخاطب مورد نظر به وسیله Hallway، به روم مورد نظر دعوت نماید.کافیست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

کلاب هاوس : انواع روش های دعوت افراد به کلاب هاوس
دعوت افراد به کلاب هاوس

استفاده از قابلیت Ping موجب میشود یک دعوت نامه برای مخاطب مورد نظر شما با مضمون اینکه شما او را به یک روم دعوت کرده اید ارسال میشود. این قابلیت برای افرادی که از قبل کلاب هاوس را نصب نموده اند، بسیار مناسب است ولی از این قابلیت می توان برای کاربرانی که با کلاب هاوس آشنا نیستند نیز استفاده کرد.وقتی فردی را به راحتی با Hallway ه کلاب هاوس دعوت می کنید ممکن است به علت آگاهی نداشتن در مورد Hallway  رغبتی برای عضویت نداشته باشد.ولی زمانی که او را به یک روم دعوت می کنید،ممکن است بخاطر علاقه اش تمایل بیشتری برای عضویت در کلاب هاوس نشان دهد.

طریقه استفاده از ping :

ابتدا از صفحه اصلی اتاقی را قصد عضویت در آن را دارید انتخاب نمایید.بعد از ورود به اتاق روی گزینه + که در پایین و سمت راست صفحه است ضربه بزنید و بعد روشی که قصد دعوت دوست خود را دارید انتخاب نمایید.

کلاب هاوس : انواع روش های دعوت افراد به کلاب هاوس
دعوت به کلاب هاوس

 

گزینه هایی مانند توییت کردن، ارسال به دایرکت اینستاگرام، ارسال به واتسپ، ارسال به تلگرام و…در این صفحه وجود دارد که متناسب به ترجیح شما، قادر به انتخاب آنها هستید.نکته مهمی که باید بدانید این است که دوست شما قادر نیست به صورت مستقیم و با لینک در روم مورد نظر عضو شود. چون باید در اولین مرحله در کلاب هاوس ثبت نام و برای خود پروفایل ایجاد نماید.لینک ارسالی کاربر را برای بارگیری کلاب هاوس به فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور هدایت می کند.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *