Search
Close this search box.

کاربران اینستاگرام با چه افرادی بیشترین و کمترین ارتباط دارند؟

فهرست مطالب

کاربران با چه افرادی بیشترین و کمترین تعامل را دارند؟

این ویژگی در راستای افزایش شفافیت اینستاگرام معرفی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.و پاسخ به این سوال که چرا پست های بعضی از کاربران برایشان نمایش داده می شود؟

در گذشته اینستاگرام به سوال کاربران پاسخ داده بود که از عمد پست های دیگر کاربران را برایشان نشان نمی دهد و در قسمت فید پنهان نمی کند، و علت این موضوع الگوریتم پیچیده اینستاگرام است.

طبق صحبت های سخنگوی اینستاگرام ؛ این ویژگی به کاربران این قابلیت را می دهد که به سرعت و در کوتاه مدت به لیست دنبال کنندگان (Following) خود دسترسی داشته باشند ، و مطابق با سلیقه خود در دسته بندی ها ویرایش داشته باشید.

اینستاگرام :کاربران با چه افرادی بیشترین و کمترین تعامل را دارند؟
تعداد تعامل با کاربران

این قابلیت در دو قسمت نمایش داده می شود.کاربرانی که تعامل کمتری با آنها داشته اید، و یا کاربرانی که بیشترین تعامل را داشته اید.و نمیتوان بین این دو دسته از کاربران انتقال انجام داد.در تنتیجه اگر علاقه دارید تا پست های بیشتری از طرف مخاطبان خاصی برایتان نمایش داده شود،باید با آنها تعامل بیشتری برقرار کرده و پست های آنها را لایک و به استوری های آنها پاسخ دهید.به همین راحتی می توانید این افراد را به لیست کاربراین که بیشترین تعامل با آنها را دارید، اضافه کنید.از خصوصیات این قابلیت این است که به شما نشان می دهد که چرا تعدادی از پست ها به شما نمایش داده نمی شود.

گفتار پایانی :

دوستان و همراهان عزیز در این مطلب به بررسی و تحلیل شناسایی تعامل کاربران اینستاگرام پرداخته شد امیدوارم این مطلب برای شما مفید و سازنده باشد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *