طبق گزارش رویترز، فیسبوک اعلام کرد که مدت هر ویدئو حداکثر 30 ثانیه خواهد بود و در بین هر کلیپ Reels نمایش داده می شود.
فیسبوک قبلا اعلام کرده بود که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد قسمت های محتوای ویدئویی که قصد تبلیغ در آن را نمایش دهند ، همانند ویدئوهایی در مورد تربیت کودکان، حیوانات گربه وسگ و ورزش و فیتنس را انتخاب نمایند.این یکی از بزرگترین اقدامات فیسبوک برای تمام کاربران جهت فراهم کردن تبلیغات همه برندها و محتوا می باشد.
تبلیغ کنندگان اصولا از فیسبوک برای هدف گرفتن کاربران طبق سلیقه هایشان استفاده می کنند.
نتیجه گیری :
دوستان و همراهان عزیز در این مقاله به بررسی سرویس تبلیغات ریلز پرداخته شد و این سرویس یکی از گام های بزرگ برای جهت تبلیغات تمام برندها و کاربران و همچنین جستجوی محتواهای جدید می باشد.که فیسبوک در اختیار کاربرانش گذاشته است.