Search
Close this search box.

تلگرام: مشاهده و مخفی سازی زمان خواندن پیام ها

فهرست مطالب

تلگرام ( Telegram )یکی از پیام‌رسان‌های پرطرفدار جهان است که با ارائه امکانات جدید و متنوع، کاربران خود را همواره شاد و راضی نگه می‌دارد. یکی از این امکانات جدید که در آپدیت اخیر تلگرام اضافه شده است، قابلیت مشاهده زمان دقیق خوانده‌شدن پیام‌ها توسط گیرندگان است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که بدانید چه زمانی و چه تاریخی پیام‌هایی که فرستاده‌اید، توسط دریافت‌کننده خوانده شده‌اند. برای استفاده از این قابلیت، شما باید تلگرام خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید و نحوه مخفی سازی نمایش زمان خواندن پیام را طبق مراحل زیر انجام دهید:

مشاهده زمان خواندن پیام telegram

  1. اپلیکیشن تلگرام را باز کنید و به گفت‌وگوی مورد نظر خود بروید.
  2. روی یکی از پیام‌هایی که فرستاده‌اید، ضربه بزنید تا منوی گزینه‌ها باز شود.

قابلیت جدید تلگرام

 در بالای این منو، زیر ایموجی‌ها، زمان و تاریخ خواندن پیام نوشته شده است.

غیر فعال کردن نمایش زمان خواندن پیام telegram

این قابلیت برای تمام پیام‌های متنی، صوتی، ویدئویی، تصویری و حتی استیکرها کار می‌کند. اما اگر شما نمی‌خواهید که گیرندگانتان بتوانند زمان خواندن پیام‌هایتان را ببینند، می‌توانید این قابلیت را در تنظیمات غیرفعال کنید. برای این کار، به مراحل زیر عمل کنید:
در اپلیکیشن تلگرام، روی منوی سه خط در گوشه‌ی بالا سمت راست ضربه بزنید. (اگر زبان تلگرام فارسی است، این گزینه در سمت چپ قرار دارد)

به تنظیمات یا Setting بروید و حریم خصوصی و امنیت یا Privacy and Security را انتخاب کنید.

آپدیت جدید تلگرام: مشاهده و مخفی سازی زمان خواندن پیام ها

در بخش حریم خصوصی، آخرین بازدید و آنلاین بودن یا Last Seen & Online را لمس کنید.

آپدیت جدید تلگرام: مشاهده و مخفی سازی زمان خواندن پیام ها

در انتهای این صفحه، گزینه‌ای با عنوان مخفی سازی زمان خواندن پیام یا Hide Read Time را می‌بینید که با ضربه زدن به دکمه‌ی کنار آن، می‌توانید آن را غیرفعال کنید.اگر این گزینه برای شما فعال نبود ابتدا my last seen time یا آخرین بازدید خود را روی Nobody یا هیچکس قرار دهید.

آپدیت جدید تلگرام: مشاهده و مخفی سازی زمان خواندن پیام ها

با غیرفعال کردن این قابلیت، شما هم نمی‌توانید زمان خواندن پیام‌های گیرندگانتان را ببینید. همچنین، زمان خواندن پیام‌ها برای افرادی که آخرین بازدیدتان را از دیدشان مخفی کرده‌اید، پنهان خواهد ماند.

این قابلیت جدید تلگرام، یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا با گیرندگانتان ارتباط بهتری برقرار کنید و وضعیت پیام‌هایتان را دقیق‌تر دنبال کنید. اما اگر از این قابلیت خوشتان نمی‌آید یا نمی‌خواهید که دیگران از آن استفاده کنند، می‌توانید آن را به راحتی غیرفعال کنید.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)
𝔓𝔯𝔬𝔤𝔯𝔞𝔪𝔪𝔦𝔫𝔤, 𝔴𝔢𝔟𝔰𝔦𝔱𝔢 𝔡𝔢𝔰𝔦𝔤𝔫, 𝔠𝔬𝔫𝔱𝔢𝔫𝔱 𝔭𝔯𝔬𝔡𝔲𝔠𝔱𝔦𝔬𝔫

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *