Search
Close this search box.

توییتر: قابلیت سوپرفالو در اختیار همه کاربران آی‌فون قرار گرفت.

فهرست مطالب

قابلیت سوپرفالو و کاربران آی فون :

به تازگی شبه توییتر اعلام کرده که با همکاری کاربران آی فون، آزمایش یک قابلیت جدید کسب درآمد را در اوایل سپتامبر آغاز کرده است.این قابلیت که به نام سوپر فالو (Super Follows) شناخته شده است به کاربرانی که دارای بیش از 10 هزار فالوور هستند این امکان را می دهد تا هرماه به وسیله به اشتراک گذاری محتوا در سطح های مختلف و تعامل با مخاطبان خود به کسب درآمد بپردازند. با ما همراه باشید تا قابلیت سوپرفالو و کاربران آی فون را مورد بررسی قرار دهیم.

استفاده از سوپر فالو برای تمام کاربران :

ابتدا این قابلیت سوپر فالوور در کشورهای کانادا و ایالات متحده در دسترس کاربران بود.ولی در حال حاضر تمام کاربران توییتر در سیستم عامل ios  از این ویژگی می توانند استفاده نمایند.قبلا کاربران توییتر اعلام کرد،در ایالات متحده با بیش از 10 هزار فالوور می توانند درخواستی مبنی بر تولید محتوا کننده محتوای سوپر فالوو را ثبت کنند.تولید کنندگان محتوا از بین 3 طرح اشتراک ماهانه قادر به انتخاب یک طرح می باشند که بعد از انتخاب به فالوورهای خود پیشنهاد می کند.هزینه اشتراک این طرح ها معادل 2.99، 4.99 و 9.99 دلار می باشد.و جالب اینکه کاربران برای سوپر فالو دیگران لزومی ندارد که حتما ساکن ایالات متحده باشند.ولی برای استفاده از این امکانات ، باید از گوشی آی فون استفاده کنند.

قابلیت سوپر فالو و کاربران آی فون

طبق اعلام توییتر ، تولید کنندگان توییتر می توانند حدود 97% از درآمد اشتراک سوپر فالو را دریافت کنند.در حقیقت تا وقتی که در آمد مادام العمر تولید کنندگان محتوا از مرز 50 هزار دلار بیشتر نشود،دریافت کمپانی برای دریافت کارمزد حدود 3% خواهد بود. و در صورتیکه کسب درآمد بیشتر از 50 هزار دلار باشد،تعرفه کارمزد در توییتر از درآمد در آینده حدود 20% افزایش خواهد یافت.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *