Search
Close this search box.

چه کسی پروفایل واتساپ ما را چک می‌کنند؟

فهرست مطالب

یکی از شبکه های که کاربران کنجکاو زیادی دارد واتساپ است، کاربران در این پلتفرم علاقه زیادی به مشاهده وضعیت،عکس دوستان و همچنین مشاهده پروفایل دارند،یکی از سوالاتی که برای افراد مطرح می شود این است که چگونه می توانیم متوجه شویم که چه کسانی پروفایل ما راچک کرده اند؟ با ما همراه باشید تا چک کردن پروفایل واتساپ را بررسی کنیم.

چه کسی از پروفایل واتس اپ ما بازدید کرده :

یکی از محبوب ترین پیام رسان ها واتساپ است.در این برنامه کاربران می توانند پیام های متنی و تصویری و اسناد ارسال کنند و همچنین به برقراری تماس ویدئویی و صوتی بپردازند.و به علت داشتن قابلیت های متنوع هر روز تعداد کاربران آن اضافه می شود.با یک نگاه به لیست مخاطبان خود متوجه صحت این ادعا می شوید.ولی چگونه متوجه شویم کدام یک از مخاطبان از پروفایل واتساپ ما بازدید کرده؟آیا اطلاع از این موضوع با حفظ حریم خصوصی افراد تناقض دارد؟ یا خیر؟

واتساپ دارای قابلیت های متنوعی است.ولی مشاهده نام و تعداد بازدیدکنندگان پروفایل جزء این قابلیت ها نیست؛نه در نسخه وب و دسکتاپ و نه در نسخه موبایل.هر چند تا به حال اپلیکیشن های جانبی زیادی در این مورد ارائه شده ولی هیچ کمکی دراین زمینه به کاربران نکرده است.

واتساپ : چه افرادی پروفایل واتساپ ما را چک می‌کنند؟
چک کردن پروفایل واتساپ

چون تعدادی از این اپلیکیشن ها بعد از نصب از شما اجازه دسترسی به فهرست تمام تماس ها، موقعیت مکانی و مخاطبان را می خواهد.بعد از وارد شدن به لیست مخاطبان به طور تصادفی،نام چند کاربر را به عنوان بازدید کننده پروفایل نمایش می دهد.جالب است بدانید که این اطلاعات کاملا غیر قابلاعتماد و بی اساس است.

واتس اپ امکانات و ویژگی‌های بسیاری دارد. اما مشاهده تعداد و نام بازدیدکنندگان پروفایل جزء آن‌ها نیست؛ نه در نسخه موبایل و نه در نسخه وب و دسکتاپ. نکته جالب اینجاست که تا کنون اپلیکیشن های جانبی متعددی ارائه‌شده که خلاف این امر را به کاربران می‌گویند!

جالب است بدانید که واتساپ به سیاست حفظ حریم خصوصی کاملا پایبند است و هیچ برنامه ای بدین صورت را در اختیار برنامه های شخص ثالث قرار نمی دهد.پس توصیه می کنم به هیچ عنوان فریب برنامه های شخص ثالث را نخورید و زمان و هزینه خود را هدر ندهید.شما در واتساپ می توانید وضعیت آنلاین بودن خود را از مخاطبان پنهان کنید ولی اینکه متوجه شوید چه افرادی پروفایل شما راچک کرده اند،تا به امروز محال است.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *