اخبار واتساپ

واتساپ :بزودی کیفیت ویدیو ارسالی در whatsapp را تغییر دهید

از جمله شبکه‌های اجتماعی محبوب بین کاربران فضای مجازی واتس‌اپ و برای کسب رضایت بیشتر کاربران خود مدام در حال گسترش و ایجاد تغییرات است.طبق یک گزارش که از حساب کاربری WABetaInfo،  منتشر شده، کاربران واتساپ می‌توانند بزودی قادر به تغییر کیفیت ویدیو ارسالی ارسالی  خواهند بود. با ما همراه باشید.

تغییر کیفیت ویدیو ارسالی در واتساپ :

طبق اخبار جدید در حساب توییتری WABetaInfo، افشاکننده امکانات واتس‌اپ اعلام شده است که به زودی امکان تغییر کیفیت ویدئو ارسالی در واتساپ امکان پذیر خواهد بود.

قدرت انتخاب کاربران در هنگام ارسال ویدیوها برای افراد دیگر با ظهور این قابلیت بیشتر شده و موجب می‌شود تا آنها قادر به صرفه جویی در مصرف داده‌های خود باشند.

اعلام شده ویژگی ذکر شده  هنوز در دست گسترش است و پیام رسان واتس‌اپ در تلاش است به سرعت آن را در اختیار همه کاربران قرار دهد.

در حقیقت انتخاب کیفیت فایل پیش از ارسال به کاربران امکان این را می‌دهد تا بین دو گزینه صرفه‌جویی در مصرف داده و به اشتراک‌گذاری بدون  عملیات‌ فشرده‌سازی سنگین آزادنه یک گزینه را انتخاب نماید.

تغییر کیفیت ویدئو ارسالی

همچنین با انتخاب گزینه “Data Saver” ویدیوی انتخاب شده فشرده‌سازی و با حجم کم‌ برای مخاطب ارسال می‌شود.قابل ذکر است این ویژگی  چندین سال‌ است که در قسمت های تماس‌ این پلتفرم وجود دارد.

از جمله گزینه‌های دیگر می توان به حالت Auto  اشاره کرد، این حالت دارای قابلیت انتخاب بین دو گزینه ارسال بدون فشرده‌سازی و صرفه‌جویی در مصرف داده، بر عهده الگوریتم‌های برنامه می باشد. و با انتخاب این گزینه ، اپلیکیشن در زمان به اشتراک‌گذاری یک فایل با توجه به حجم فایل و سرعت اینترنت ، بهترین حالت را برای ارسال به صورت اتوماتیک انتخاب می‌کند.

درحال حاضر این ویژگی روی هیچ‌کدام از نسخه‌های اپلیکیشن واتس‌اپ فعال نیست و کاربران نسخه بتا نیز از داشتن آن محروم هستند. ولی اعلام شده این قابلیت به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

امتیاز به این مطلب post
فاطمه

Share
Published by
فاطمه

مطالب اخیر

روبیکا: آموزش و روش درآمدزایی در rubika

تا به حال به گوشیی که دست تان است نگاه کردید؟ آیا می دانید با…

% روز قبل

اینستاگرام: غیرفعال کردن سین پیام دایرکت instagram

در دنیای امروز که ارتباطات اینترنتی بخش عمده ای از زندگی روزمره ما را تشکیل…

% روز قبل

WhatsApp:راه های خارج شدن از بن block + دلایل ban

واتس اپ یکی از برنامه های محبوبی است که همه ما از آن استفاده کرده…

% روز قبل

اینستاگرام: جلوگیری از ریپورت شدن و رفع ریپورت شدن

در instagram یکی از ویژگی هایی که برای حفاظت از امنیت اکانت شما و به…

% روز قبل

اینستاگرام: آموزش حذف اکانت تردز Threads بدون حذف اکانت instagram

با آخرین به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن تردز(Threads)، دیگر نیازی به نگرانی در مورد حذف ناخواسته اکانت اینستاگرام…

% روز قبل

تلگرام: مشاهده و مخفی سازی زمان خواندن پیام ها

تلگرام ( Telegram )یکی از پیام‌رسان‌های پرطرفدار جهان است که با ارائه امکانات جدید و…

% روز قبل