Search
Close this search box.

چگونگی ارسال پیام گروهی در واتساپ

فهرست مطالب

 ارسال پیام گروهی در واتساپ :

یکی از محبوب ترین پیام رسان در بین کاربران مخصوصا کاربران ایرانی بعد از فیلتر تلگرام واتساپ است.و افراد در این پلتفرم انواع امکانات را دارند، یکی از این امکانات چت گروهی است.ممکن است قصد داشته باشید یک پیام گروهی را ازسال نمایید.ولی آیا ممکن است یک پیام را همزمان برای چند نفر در واتساپ ارسال کرد ؟ با ما همراه باشید تا ارسال پیام گروهی در واتساپ را آموزش دهیم.

معرفی روش های ارسال پیام در واتساپ :

روش اول: فوروارد پیام‌ها در واتساپ :

یکی از راه های ارسال پیام گروهی در واتساپ که بسیار کارآمد است این است که یک پیام را در تایپ و برای یکی از مخاطبان خود ارسال نمایید.بعد در همان صفحه چت،انگشت خود را روی پیامی که قصد ارسال آن را دارید، نگه داشته و سپس اقدام به انتخاب گزینه فوروارد (Forward) نمایید.در این هنگام شما قادر به ارسال پیام برای 5 نفر خواهید بود.و مخاطبینی که پیام را دریافت کنند متوجه می شوند که پیام برایشان فوروارد شده، و اگر قصد ندارید مخاطبان شما متوجه شوند، از این روش استفاد نکنید.مخصوصا زمانی که قصد ارسال چند پیام را دارید،تمام پیام ها نامرتب و درهم ارسال می شود.

روش دوم: استفاده از لیست برادکست :

جهت ارسال پیام گروهی در واتساپ استفاده از روش «لیست برادکست» (broadcast list) روشی بسیار هوشمندانه و کارآمد است. شما قادر به ارسال پیام به صورت همزمان برای تمام افرادی که در این لیست قرار دارند هستید. در این روش بر عکس چت‌های گروهی، هر شخص قادر به شماهده اطلاعات مشابه ارسال شده برای دیگران نیست.کافیست برای ایجاد برادکست به برنامه واتساپ وارد شده و در همان صفحه اصلی روی سه خط بالای صفحه یا «گزینه‌های بیشتر» (More Options)تپ کنید وسپس گزینه New Broadcast را انتخاب نمایید. در این موقع باید افرادی را که قصد ارسال پیام دارید در لیست وارد نمایید.این روش برای مواقعی که قصد ارسال پیام مشابه برای تعدادی از مخاطبان دارید بهترین و مفید ترین روش است.ضمنا امکان ویرایش این لیست نیز وجود دارد.

واتساپ : چگونگی ارسال پیام گروهی در واتساپ
ارسال پیام گروهی

روش سوم: کپی پیست در واتساپ وب :

یکی از ساده ترین روش ها برای ارسال پیام گروهی در واتساپ کپی پیست است که اصلا روش جالبی نیست.اما برای سرعت بخشیدن به این فرآیند کافیست به نسخه واتساپ وب که روی دکستاپ نصب شده بروید و به سرعت یک پیام را به سرعت در یک چت کپی نمایید، این روش در دکستاپ بسیار سریع تر از گوشی انجام می شود.از مزیت های جالب این روش امکان ویرایش در هر بار ارسال و به صورت سفارشی ویرایش کردن است.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *