Search
Close this search box.

آموزش مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ برای شخص خاص

فهرست مطالب
واتساپ یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان است.و این شبکه همیشه برای کاربران خود از قابلیت های جدیدی رونمایی می کند، در این مطلب به آموزش مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ می پردازیم، با ما همراه باشید.

مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ:

طبق پلتفرم  واتساپ کاربران می توانند سه حالت را برای نمایش پروفایل خود انتخاب نمایند،نمایش برای مخاطبان کاربر،نمایش برای همه و مخفی کردن تصویر پروفایل برای  همه اما یک گزینه دیگر نیز وجود دارد،که در تنظیمات قابل مشاهده نیست و آن مخفی کردن تصویر برای یک نفر است.در این مطلب از مارکتور به 2 تکنیک مخفی کردن تصویر پروفایل برای فرد خاص پرداخته می شود با ما همراه باشید.

برداشتن عکس پروفایل واتساپ برای یک نفر:در واتساپ برای برداشتن عکس پروفایل گزینه ای وجود ندارد.اما با استفاده از روش هایی می توانید عکس خود را از فرد خاصی پنهان نمایید.

از طریق حذف شماره شخص :

برای پنهان کردن تصویر پروفایل کافیست شماره او را از لیست مخاطبان حذف کنید،در گوشی های اندروید ابتدا به بخش مخاطبین رفته (نه مخاطبان واتساپ WhatsApp)مخاطب را انتخاب و بعد روی منوی سه نقطه زده و گزینه Delete را انتخاب نمایید.

واتساپ :ترفند مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ برای یک شخص خاص

بعد در واتساپ  وارد قسمت Setting شده و بعد گزینه Privacy را انتخاب و  روی گزینه Profile Photo کلیک کرده و بعد گزینه Only Contacts را جهت نمایش تصویر پروفایل انتخاب کنید.

واتساپ :ترفند مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ برای یک شخص خاص
مخفی کردن عکس پروفایل

ولی در گوشی‌های iOS در لیست مخاطبین مخاطب را در فهرست مخاطبان جستجو روی آن بزنید.بعد گزینه Edit را انتخاب و Delete Contact را انتخاب نمایید.

واتساپ :ترفند مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ برای یک شخص خاص
مخفی کردن تصویر پروفایل در واتساپ

ولی اگر قصد داشته باشید،فرد مخاطب در لیست مخاطبین باشد،باید از روش عدم نمایش تصویر پروفایل واتساپ برای فرد خاص استفاده نمایید.

برداشتن عکس پروفایل واتساپ برای یک مخاطب بدون حذف شماره آن از گوشی:

 برای استفاده از این روش کافیست، وارد واتساپ قسمت Setting شده بعد گزینه Privacy را انتخاب و سپس روی گزینه Profile Photo کلیک کرده و بعد گزینه Only Contacts را جهت نمایش تصویر پروفایل انتخاب کنید. بعد مخاطب موردنظر را در لیست شماره تماس جستجو و روی آن  ضربه بزنید. حال  روی آیکونی که به شکل مداد (Edit Contact) است، ضربه بزنید.

در جایی که شماره مخاطب ثبت شده، عبارت #۳۱# را قبل از شماره وارد نمایید. به عنوان نمونه، اگر شماره شخص ۳۲۳۱۲۳۴۵۶ است باید به این شکل درج شود: ۳۲۳۱۲۳۴۵۶#۳۱#

حتی این کد  باید قبل از کد کشور گذاشته شود.بعد گزینه  Save را بزنید.

در این حالت بر عکس روش قبلی مخاطب از لیست مخاطبان حذف نمی شود و فقط در لیست مخاطبان واتساپ قرار نمی گیرد. و با تنظیمات انجام شده عکس پروفایل برای تمام مخاطبان نمایش داده می شود به غیر از مخاطب مورد نظر.

گفتار پایانی :

دوستان و مراهان عزیز در مارکتور مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ برای یک فرد خاص آموزش داده شد امیدوارم این مطالب برای شما مفید و سازنده باشد.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *