Search
Close this search box.

آموزش حذف پیام های گذشته در واتساپ

فهرست مطالب

از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان واتساپ است،که برای کاربران خود امتیازات زیادی دارد، از جمله ارسال پیام و ایجاد پیام های صوتی و تصویری که مهمترین این امکانات است.ولی یکی از ترفندهای ساده ولی کاربردی در واتساپ حذف پیام ای قبلی است.این ترفند که به صورت دو طرفه انجام می گیرد، خیال کاربران را در بعضی موارد راحت می کند با ما همراه باشید تا حذف پیام های قدیمی در واتساپ را مورد بررسی قرار دهیم.

آموزش حذف پیام های قدیمی در واتساپ :

واتساپ به کاربران خود این امکان را می دهد که پیام های ارسالی را برای خود و مخاطب حذف نمایند. البته در مورد حذف پیام برای مخاطب در صورتی امکان پذیر است که مدت زمان طولانی از ارسال پیام نگذشته باشد.ولی با یک ترفند ساده کاربران می توانند این محدودیت واتساپ را دور زده و به راحتی از دست تمام پیام های گذشته راحت شوند.برای اینکار کافیست ابتدا وارد واتساپ شده و تاریخ دقیق و ساعت مورد نظر پیام را یادداشت نمایید. قبل از انجام هر کاری حتما اینترنت گوشی را قطع کنید.بعد وارد قسمت Settings تنظیمات گوشی شده و به بخش Apps بروید.بعد از انتخاب واتساپ، روی آیکون Force Stop تپ کنید.

واتساپ :آموزش حذف پیام های گذشته در واتساپ
حذف پیام های قدیمی

سپس مجددا به قسمت Settings وارد شده و این بار به بخش تنظیمات ساعت و تاریخ مراجعه نمایید. در این مرحله سوئیچ مقابل Automatic date and time را به طرف چپ بکشید تا غیرفعال شود.

سپس با انتخاب دو آیکون Set Date و Set Time،اقدام به تغییر تاریخ و ساعت گوشی بدهید و ساعت و تاریخ را باز گردانید به همان تاریخ و ساعتی که پیام را ارسال کرده اید.

واتساپ :آموزش حذف پیام های گذشته در واتساپ
حذفپیام های سابق در واتساپ

در این مرحله به صفحه چت واتساپ بازگردید. و پیام موردنظر را انتخاب کنید و روی گزینه سطل زباله که در قسمت بالای صفحه قرار دارد تپ کنید، مشاهده می کنید که در این مرحله دو آیکون Delete For Me و Delete For Everyone برای شما نمایش داده می شود.

در این مرحله آیکون  Delete For Everyone را انتخاب نمایید.تا پیام هم برای شما و هم برای مخاطب به صورت دوطرفه، حذف شود. در این مرحله عبارت You deleted this message را مشاهده می کنید.

واتساپ :آموزش حذف پیام های گذشته در واتساپ
حذف پیام ها ی سابق در واتساپ

 

در پایان مجددا به قسمت تنظیمات تاریخ و ساعت گوشی مراجعه و آن را به روز رسانی کنید.به این نکته دقت داشته باشید،برای پیام هایی که زمان ارسال آن از 7 روز گذشته باشداین ترفند کار ساز نیست.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *