Search
Close this search box.

واتساپ :آموزش ذخیره استاتوس دیگران در واتساپ اندروید

فهرست مطالب

ذخیره استاتوس دیگران در واتساپ :

یکی از پیام رسان های غالب در سیستم اندروید واتساپ است.این پیام رسان دارای ویژگی به نام وضعیت (Status) می باشد، به همین علت واتساپ را به یک شبکه اجتماعی کوچک تشبیه کرده اند .قابلیت وضعیت به کاربران این امکان را می دهد که یک پست را مانند استوری های اینستاگرام روی پروفایل خود قرار دهند.البته این استوری بعد از 24 ساعت حذف می شود،البته می توانید یک ترفندی را استفاده نمایید که وضعیت به صورت دائم قرار بگیرد.اگر علاقه دارید که ذخیره استاتوس دیگران در واتساپ را آموزش ببینید با ما همراه باشید.

منظور از ویژگی وضعیت در واتساپ چیست؟

وقتی که وارد برنامه واتساپ می شوید در صفحه اصلی با سه بخش مواجه می شوید، چت، وضعیت و تماس.در واتساپ وضعیت مانند قسمت استوری های اسنپ چت، فسیبوک و اینستاگرام می باشد.یعنی کاربران به راحتی می توانند متن و یا ویدئویی را آپلود و در واتساپ به مدت 24 ساعت و یا هر زمانی که بخواهند بگذارند،و می توانند زودتر از 24 ساعت نیز آن را حذف کنند.

چرا باید وضعیت واتساپ دیگران را ذخیره کنم؟

بارها برایتان اتفاق افتاده که یکی از دوستانتان در وضعیت واتساپ ویدئو و تصویری جالب گذاشته است،و شما از آن خوشتان آمده اگر شما هم بخواهید آن تصویر و یا ویدئو را در وضعیت خود بگذارید تنها راه این است که آن از دوستتان درخواست کنید تا آن ویدئو را برای شما ارسال کند و یا از متن اسکرین شات گرفته و یا از نرم افزاری باری ذخیره وضعیت استفاده نمایید.اما به شما اعلام می کنم اگر از این سه روش استفاده کرده اید وقت خودتان را تلف کرده اید با ما همراه باشید تا چگونگی ذخیره وضعیت را در گوشی به شما آموزش دهیم.

شیوه ذخیره وضعیت واتساپ دیگران در اندروید:

این آموزش که به وسیله اندروید 10 ایجاد شده و این نسخه نسبت به نسخه های قبلی دارای محدودیت های زیادی است.قبلا کاربران با استفاده از فایل منیجر که به صورت پیش فرض در گوشی بود، قادر به جستجوی پوشه “Statuses” بودند،ولی این کار در نسخه های جدید سیستم عامل اندروید باید از اپلیکیشن ثالث استفاده شود.چون این پوشه د رحال حاضر مخفی شده ولی در این حالت ما از اپلیکیشن Total Commander استفاده می کنیم،البته اگر شما فایل منیجری دارید که از نمایش فایل های مخفی پشتیبانی می کند، می توانید از آن استفاده نمایید.

واتساپ :آموزش ذخیره استاتوس دیگران در واتساپ اندروید
ذخیره استاتوس

با کمک اپلیکیشن Total Commander و یا فایل منیجر مورد علاقه تان، به آدرس “storage/emulated/0/” که به معنی حافظه داخلی اشتراکی می باشد، رفته و در ادامه به بخش  “/WhatsApp/Media/.Statuses/” بروید.

واتساپ :آموزش ذخیره استاتوس دیگران در واتساپ اندروید
ذخیره استاتوس دیگران

 

در این قسمت می‌توانید همه وضعیت‌هایی را که دوستانتان پست کرده اند را ببینید، (دقیقا همانند تصاویر اینستاگرام). حالا می‌توانید وضعیت‌ها را به‌صورت تکی و یا گروهی ذخیره نمایید.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *