ژانویه 22, 2021
مشتریان هزاره چیست؟ مدتی است که مشتریان نسل جدید یا هزاره هدف اصلی برندهایی شده که میخواهند تجارب مشتری خود را تغییر شکل دهند. دلیل مهم […]
ژانویه 22, 2021
روش های خوشحال کردن مشتری: خوشحال کردن مشتریهای شما با در نظر گرفتن نیاز آنها آغاز میشود. در طی ارتباط آنها با نام تجاری شما، ممکن […]
ژانویه 22, 2021
مزایای سفر مشتری: با دیجیتالی شدن سفر مشتری، ارتباط شبکه های مجازی با مشتریان و مارکها افزایش یافته است، دانش و اشتراک گذاری مشتری را درمرکز […]