بازاریابی

4 علت مهم ارتباط مشتریان با برند که باید بدانید و آن را بکار بگیرید.

4 علت مهم ارتباط :

 مشتریان روش‌‌های زیادی برای ارتباط با برند مورد نظرشان در اختیار دارند. اما کدام یک از برندها واقعا به این تلاش مخاطبان پاسخ می‌دهند؟ پاسخ به عوامل زیادی بستگی دارد‌‌، از مشخصات مشتری گرفته تا نیازهای فوری آنها. اگرچه ممکن است فکر کنید کانال‌‌های دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی برای ارائه خدمات سریع تر ایده آل هستند‌‌، اما باور کنید کانال صوتی سنتی مانند  رادیو و تلویزیون مانند همیشه حیاتی است. مشتریان همیشه در یک نام تجاری به دنبال قابلیت اطمینان هستند و صدا همچنان آن اطمینان و ارتباط انسانی را فراهم‌ می‌کند که کانال‌‌های دیگر کمتر از آن برخوردار هستند. در اینجا 4 علت مهم ارتباط قانع کننده وجود دارد که نشان‌ می‌دهد مشتریان شما هنوز‌ می‌خواهند با نام تجاری شما صحبت کنند.

ارتباط با مشتری

 

پاسخ سریع رقیب را کنار می زند:

مشتریان شاید بعضی مواقع با شما تماس بگیرند ،چون از راه های دیگر نتوانسته به آنها کمکی کنید،و آنها تسلیم‌ نمی‌شوند و در عوض به دنبال رقیب شما نیستند. تحقیقات گوگل نشان داد که ۵۹٪ مشتریانی که در خلال خرید با یک برند تماس‌ می‌گیرند‌‌، پاسخ سریع‌ می‌خواهند. اگرچه ممکن است صحبت با این مشتریان دقیقاً همان چیزی باشد که آنها‌ می‌خواهند‌‌، اما این نکته را به عنوان تلنگر در نظر بگیرید: اطمینان حاصل کنید که آنها به این دلیل که نام تجاری شما فاقد استراتژی بهینه سازی همه کاناله است با شما تماس‌ نگرفته باشند.

مشتری خرید قابل توجهی دارد:

خرید گران قیمت همیشه برای افراد استرس زا است ،و امکان دارد مشتری برای آگاهی از قیمت با کسی صحبت کند،تحقیقات نشان می دهد،پاسخگویی صریح برای کمک به مشتریان بسیار مهم است. و اگر مشتری نتواند از شما پاسخ صحیحی بگیرد،امکان دارد از خرید صرفنظر کرده و به برند دیگری مراجعه کند.

ارتباط با مشتری

مشتری باید از اصلاح سفارشاتش مطمئن شود:

در حالی که این فناوری برای مشتریانی که نیاز به خرید یا تأیید اطلاعات دارند بسیار مفید است‌‌، اما هنوز هم بسیاری از افراد هنگام انجام تغییرات مهم اعتماد به سختی دارند. اگر مشتری نیاز به تغییر در هر بخشی از سفارش خود داشته باشد‌‌، ممکن است اگر در مورد آن با یک شخص واقعی صحبت کند تا مطمئن شود که این کار انجام شده احساس بهتری داشته باشد. در این مطالعه‌‌، بیش از ۵۰٪ از پاسخ دهندگان ادعا کردند که برای ایجاد تغییر در رزرو خود با یک شرکت مسافرتی تماس‌ می‌گیرند. مهم نیست که کانال‌‌های دیجیتال شما چقدر پیشرفته باشند‌‌، داشتن یک کانال صوتی قابل اعتماد راحتی بیشتری را به مشتریان‌ می‌دهد.

ارتباط با مشتری

تعامل انسانی در شرکت ها مهم است:

طبق تحقیقات 73% از مشتریان تعامل انسانی را به صدای دیجیتال ترجیح می دهند.چون علاقه دارند در هنگام بروز مشکل یا مساله ای به دنبال یک همزبان و همدل باشند تا به آنها اطمینان خاطر بدهد و در طول زمان خرید همراهشان باشد.در نتیجه پشتیبانی انسانی بسیار مهم و حیاتی است.

اما بعضی از مشتریان صدای دیجیتال را ترجیح می دهند.و هنگام خرید با مبالغ قابل توجه و یا اتفاقات چالشی،صدای دیجیتال را مورد اعتماد تر می دانند.

ارتباط با مشتری

نکته مهم:

برای پاسخگویی و جذب مشتری بیشتر شما باید خواسته های مشتریانتان را از نظر صدای دیجیتال و ارتباط انسانی برطرف کنید.چون این موارد جزء جدایی ناپذیر ارتباط شما با مشتری می باشد.

منبع: vocalcom

امتیاز به این مطلب post
فاطمه

Share
Published by
فاطمه

مطالب اخیر

روبیکا: آموزش و روش درآمدزایی در rubika

تا به حال به گوشیی که دست تان است نگاه کردید؟ آیا می دانید با…

% روز قبل

اینستاگرام: غیرفعال کردن سین پیام دایرکت instagram

در دنیای امروز که ارتباطات اینترنتی بخش عمده ای از زندگی روزمره ما را تشکیل…

% روز قبل

WhatsApp:راه های خارج شدن از بن block + دلایل ban

واتس اپ یکی از برنامه های محبوبی است که همه ما از آن استفاده کرده…

% روز قبل

اینستاگرام: جلوگیری از ریپورت شدن و رفع ریپورت شدن

در instagram یکی از ویژگی هایی که برای حفاظت از امنیت اکانت شما و به…

% روز قبل

اینستاگرام: آموزش حذف اکانت تردز Threads بدون حذف اکانت instagram

با آخرین به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن تردز(Threads)، دیگر نیازی به نگرانی در مورد حذف ناخواسته اکانت اینستاگرام…

% روز قبل

تلگرام: مشاهده و مخفی سازی زمان خواندن پیام ها

تلگرام ( Telegram )یکی از پیام‌رسان‌های پرطرفدار جهان است که با ارائه امکانات جدید و…

% روز قبل