Search
Close this search box.

اینستاگرام:رازهای باور نکردنی کسب در آمد سریع از اینستاگرام

فهرست مطالب

چند سالی است که دیگر همه متوجه شده‌اند چه پتانسیل بالایی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. به نظر آسان می‌رسد؛ از تفریح روزانه و عکس گذاشتن از فعالیت‌های روزمره و لباس‌های قشنگ و کافه‌ها و رستوران‌هایی که می‌رویم درآمد خواهیم داشت، تبلیغ می‌کنیم و زندگی شیرین و آسان می‌شود. اما واقعیت این است که همه چیز این قدر ساده پیش نمی‌رود.برای داشتن یک درآمد عالی از اینستا گرام ،رازهای باور نکردنی کسب درآمد وجود دارد.

معرفی رازهای باور نکردنی کسب درآمد:

  • تیلیغات
  • تعیین هدف 
  • گذاشتن تصاویر جذاب و با کیفیت
  • داشتن برنامه ریزی منظم
  • سرگرم کردن و نگه داشتن فالوور روی یک پست 
  • ایجاد کپشن های چالشی
  •  داشتن ارتباط با مخاطب
  • داشتن صداقت
  • تبلیغ و تبلیغ
  • با فعالان در اینستاگرام در ارتباط باشید

در این مقاله به معرفی رازهای باور نکردنی کسب در آمد از اینستا گرام می پردازیم با ما همراه باشید.

تبلیغات :

با رایج شدن تبلیغ در صفحات اینفلوئنسرهای اینستاگرام حالا همه با این شکل از کسب در آمد آشنا هستند. اما چطور می‌شود صفحه‌ای باارزش برای داشتن درآمد از تبلیغات اینستاگرام درست کرد؟ مهم‌ترین نکاتی که باید رعایت کنید تا بتوانید یک صفحه موفق و رو به رشد داشته باشید کدام‌ها هستند؟ یکی از رازهای باور نکردنی کسب درآمد تبلیغات است:اما یک تبلیغ خوب چه مزیت هایی باید داشته باشد با ما همراه باشید رازهای باور نکردنی کسب در آمد همراه با تبلیغات عالی را آموزش دهیم.

رازهای باور نکردنی کسب در آمد سریع از اینستا گرام که برملا شد.
5 راز درآمد زایی

تعیین هدف :

برای کسب درآمد از تبلیغات اینستاگرام قبل از هر چیز باید مشخص کنید که صفحه شما چه هدفی را دنبال می‌کند و قرار است چه نوع محتوایی در آن منتشر شود. این هدفگذاری کمک می‌کند موضوعاتی را که قرار است برای آن محتوا تهیه کنید در نظر داشته باشید و از هر دری سخنی نگویید تا بتوانید مخاطبان وفادارتری داشته باشید که به همه محتوای شما علاقمندند، نه فقط به بعضی‌هایشان. داشتن استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام به داشتن صفحه ای با محتوای با کیفیت کمک می کند.

رازهای باور نکردنی کسب در آمد سریع از اینستا گرام که برملا شد.

گذاشتن تصاویر جذاب و با کیفیت:

 اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویرمحور است و برای اینکه در فید یا اکسپلور ‌بتوانید توجه بیننده را جلب کنید، لازم است توانایی ثبت تصاویر جذاب را به دست بیاورید.

 این تصاویر می‌توانند واقعی یا گرافیکی باشند، اما در هر صورت باید در میان دهها تصویر دیگر به چشم بیایند و برجسته باشند. داشتن درآمد از تبلیغات اینستاگرام مستلزم این است که صفحه جذابی بسازید که مخاطب دارد.

داشتن برنامه ریزی منظم:

 یک برنامه‌ریزی منظم برای صفحه به شما کمک می‌کند مخاطبانتان را راضی نگه دارید. مشخص کنید که حداقل و حداکثر میزان پست‌ها و استوری‌هایتان در روز و در هفته چقدر است؟ این پست‌ها در قالب عکس منتشر می‌شوند یا ویدیو یا IGTV، از هر کدام چه تعدادی منتشر می‌کنید؟ آیا ظاهر صفحه‌تان نظم خاصی دارد؟ چطور هارمونی را در ظاهر صفحه برقرار می‌کنید؟ این تصمیمات به صفحه شما نظم خواهد داد و به رشد سریع‌تر آن کمک می‌کند.

سرگرم کردن و نگه داشتن فالوور روی یک پست :

 شما باید این توانایی را کسب کنید که مخاطب را روی پست خود نگه دارید. یعنی او را وادار کنید به دلیلی که در تصویر یا کپشن شما وجود دارد روی این پست تامل کنند و فورا از آن نگذرند.

ایجاد کپشن های چالشی :

روزهایی که صفحه اینستاگرامی تنها با عکس‌های رنگی و جذاب رشد می‌کرد و کپشن اهمیتی نداشت گذشته است. به دنبال حذف لایک در اینستاگرام و اهمیت پیدا کردن کامنت‌ها، حالا توانایی نوشتن کپشن چالشی که مخاطبان شما را به کامنت گذاشتن وادار کند اهمیت بیشتری پیدا کرده است. موضوعاتی را مطرح کنید که برای آنها مهم باشد و درباره‌اش نظری داشته باشند.

رازهای باور نکردنی کسب در آمد سریع از اینستا گرام که برملا شد.
5 راز درآمد

 داشتن ارتباط با مخاطب:

شبکه‌های اجتماعی جای ارتباط یک طرفه نیستند، بلکه باید از همه امکانات آن استفاده کنیم و انتظار نداشته باشیم که مخاطب فقط شنونده باشد. وقتی به کامنت‌ها و دایرکت‌ها پاسخ می‌دهید، نشان می‌دهید که اهل تعامل هستید و مخاطبان‌تان با ربات طرف نیستند. بنابراین احساس نزدیکی بیشتری به شما خواهند داشت و اعتمادشان بیش از پیش جلب می‌شود. نتیجه این اعتماد، تاثیرگذاری شما بر آنهاست.

رازهای باور نکردنی کسب در آمد سریع از اینستا گرام که برملا شد.
5 راز درآمد

داشتن صداقت :

 همه این زحمات بدون داشتن صداقت می‌تواند یک روزه نقش بر آب شود. اگر درباره یک محصول حقیقت را نگویید و چیزی را بدون در نظر گرفتن نفع مخاطب منتشر کنید اعتبارتان را برای همیشه به خطر انداخته‌اید. کسب درآمد از تبلیغات در اینستاگرام وابسته به این اعتبار است و بدون داشتن آن کم‌کم تبلیغات شما بی‌اثر می‌شود. واقعیت این است که مخاطب و محتوای صادقانه و مفید قبل از تبلیغات اهمیت دارند و بدون رسیدن به آنها، تبلیغ در اینستاگرام بی‌معناست.

با فعالان در اینستاگرام در ارتباط باشید:

 ارتباط‌های اینستاگرامی با اکانت‌های فعال یکی از راه‌های رشد شماست. مخاطبان بالقوه زیادی در صفحات مختلف حضور دارند که اگر به صفحه شما برخورد داشته باشند آن را دوست خواهند داشت، اما هرگز فرصتی دست نداده که هیچ کدام از پست‌های شما را ببینند. در چنین شرایطی می‌توانید به شکل‌های مختلف از پتانسیل صفحه‌های دیگران استفاده کنید. مثلا طبق توافقی صفحه همدیگر را معرفی کنید، ملاقات‌های اینستاگرامی ترتیب بدهید و پست‌های مفید همدیگر را در استوری بازنشر کنید تا مخاطب آنها با شما و مخاطبان شما با آنها آشنا شود.

رازهای باور نکردنی کسب در آمد سریع از اینستا گرام که برملا شد.
5 راز درآمد

تبلیغ و تبلیغ :

 حالا صفحه شما با رشد مخاطبانی که وفادار هم هستند و به شما اعتماد دارند، ارزش تجاری پیدا کرده است و می‌تواند درآمدزا باشد. برندها می‌توانند روی شما حساب کنند تا در صورتی که به آنها باور دارید پیام‌شان را به گوش مخاطبان‌تان برسانید. در این مرحله که برندها کم‌کم به سراغ شما می‌آیند، برای تبلیغات در اینستاگرام هم برنامه‌ریزی کنید و برای تداوم این ارزش تجاری، اجازه ندهید این محتواهای تبلیغاتی جای محتوای اصلی صفحه شما را بگیرند.

رازهای باور نکردنی کسب در آمد سریع از اینستا گرام که برملا شد.
5 راز در آمد

با برند شخصی از اینستاگرام در آمد کسب کنید:

هدف از تولید محتوا و ایجاد یک صفحه جذاب اینستاگرامی همیشه تبلیغ کردن و درآمدزایی نیست. بسیاری از افراد علاقه‌ای به تبلیغات ندارند و ترجیح می‌دهند از مهارت‌های فردی خودشان کسب درآمد کنند. این افراد هم می‌توانند با داشتن یک صفحه اینستاگرام فعال، درآمدشان را به کمک (پرسنال برندینگ) یا برند شخصی بیشتر کنند. یعنی با نمایش دادن مهارت‌ها و توانایی‌های خود در صفحه‌شان و شناخته شدن اسم‌شان، مشتریان جدیدی جذب کنند که از طریق این صفحه با آنها آشنا شده‌اند. در واقع تبدیل به اینفلوئنسر شوید و درآمد داشته باشید.

برند شخصی:

نمونه این افراد کسانی هستند که تخصص تولید محتوا را دنبال می‌کنند و صفحه اینستاگرام‌شان به عنوان نمونه کار به حساب می‌آید و به آنها کمک می‌کند مشتریان تازه‌ای پیدا کنند. بسیاری از فعالان اینستاگرامی از این فرصت استفاده می‌کنند تا توانایی خود را نشان بدهند و برای برندهای مختلف محتوا تولید کنند و صفحات شبکه اجتماعی آنها را مدیریت کنند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در حرفه دیجیتال مارکتینگ و مدیریت شبکه‌های اجتماعی نمایش دادن مهارت‌ها در صفحه شخصی اهمیت خاصی دارد. اما صاحبان مشاغل دیگری هم می‌توانند از این راه مشتریان بیشتری پیدا کنند. مثلا مدرسان انواع کلاس‌های هنری یا علمی می‌توانند بخش‌هایی از دانسته‌ها و مهارت‌های خود را در قالب پست‌های جذاب منتشر کنند و اعلام کنند که می‌توانند به دیگران آموزش بدهند. روانشناسان می‌توانند با منتشر کردن نکاتی که به درد همه می‌خورد کم‌کم نام خودشان را به عنوان روانشناس خوب مطرح کنند و مشتریان بیشتری جذب کنند. معلم‌های زبان می‌توانند در صفحه‌شان آموزش‌هایی منتشر کنند و شاگردهای جدید برای کلاس‌هایشان جذب کنند.

فردی از طریق صفحه اینستاگرامش نکاتی درباره زبان انگلیسی منتشر می‌کند و به عنوان یک معلم زبان فعال شناخته شده است.با نشان دادن مهارت خود در اینستاگرام درآمد داشته باشید.

کسب درآمد از پیج شخصی:

ایجاد فروشگاه مجازی در اینستا گرام و فروش محصولات :

حتما با صفحات زیادی در اینستاگرام مواجه شده‌اید که متعلق به کسب و کارهای کوچک شخصی یا خانگی هستند. بسیاری از این افراد به جز صفحه اینستاگرامشان هیچ پایگاه دیگری برای فروش محصولاتشان ندارند و تنها از همین راه درآمد دارند. اگر هنری دارید یا محصولات دست سازی تولید می‌کنید، یا حتی اگر تولید حرفه‌ای دارید و می‌خواهید فروش‌تان را بیشتر کنید، درست کردن یک صفحه اینستاگرامی باکیفیت ،فرصت مناسبی است تا درآمدتان را بیشتر کنید.

برای ایجاد یک صفحه حرفه‌ای فروش محصول نکات مهمی را باید رعایت کنید:

صفحه تان باز باشد(Public):

 صفحه قفل شده مثل یک مغازه بسته است که حتی کرکره‌اش هم پایین کشیده شده و از پشت ویترین نمی‌شود فهمید داخلش چه خبر است! مخاطب با چه انگیزه‌ای باید دکمه فالو را فشار بدهد؟

صفحه‌تان بیزینسی باشد:

 از امکانات بیزینس اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید راه‌های ارتباطی بیشتری از جمله ایمیل و تلفن برای مخاطب فراهم کنید. علاوه بر این می‌توانید به آمار پست‌هایتان دسترسی داشته باشید و متوجه بشوید که کدام پست‌هایتان بیشتر با استقبال مواجه شده‌اند یا وارد اکسپلور شده‌اند.

تصاویر اینستاگرام ‌پسند داشته باشید:

 اینستاگرام کاملا تصویرمحور است و این تصاویر با آنچه در کاتالوگ‌ها و سایت‌ها می‌بینید کاملا متفاوت‌اند. تصاویر از محصول با پس زمینه سفید و بدون هیچ دکور و چیدمانی اصلا توصیه نمی‌شود و توجه مخاطب اینستاگرامی را به خوبی جلب نمی‌کند.

صفحه تان را تبدیل به کاتالوگ نکنید:

 تا وقتی که نتوانید مخاطبی به این صفحه بیاورید، کاتالوگ هم بیننده‌ای نخواهد داشت. از تمام امکانات شبکه اجتماعی برای جذب مخاطب و ارتباط با او استفاده کنید. درباره کار کردن با شبکه‌های اجتماعی مطالعه و جستجو کنید و خودتان را به یک کاربر فعال تبدیل کنید که از همه این امکانات استفاده می‌کند.

پاسخ هایتان شفاف باشد:

 سرعت پاسخگویی را بالا ببرید. مخاطب آنلاین ممکن است همزمان با صفحه شما در حال سوال کردن و دیدن محصولات صفحات دیگری هم باشد. به سرعت پاسخ او را بدهید تا از پاسخگویی شما ناامید نشود و مشتری شما باشد.

برای فروش آفلاین افزایش آگاهی لازم است:

بسیاری از افراد ممکن است محصولات و خدمات جالبی داشته باشند اما امکان فروش آنلاین برایشان فراهم نباشد. مثلا مغازه‌ای را در نظر بگیرید که تنوع بسیاری بالایی دارد و محصولاتش خواهان زیادی دارد. چنین کسب و کاری هم می‌تواند از یک صفحه اینستاگرامی برای فروش بیشتر استفاده کند.

آشنایی با سلیقه مشتری:

یک فروشگاه لوازم دکوری را در نظر بگیرید که هر هفته اجناس جدیدی به مغازه اضافه می‌کند اما مشتریانش هر هفته به فروشگاه سر نمی‌زنند. یک صفحه اینستاگرامی می‌تواند به این فروشگاه کمک کند با سرعت بیشتری مشتریانش را از موجود شدن اجناس جدید مطلع کند و درآمدش را از فروش حضوری بالا ببرد.

 بسیاری از برندهای بزرگ هم از همین امکان استفاده می‌کنند و لزوما قصد فروش محصولات را در اینستاگرام ندارند. حتما نام‌های آشنایی را در اینستاگرام دنبال می‌کنید که تا به حال آنلاین از آنها خرید نکرده‌اید. مثلا کافه ها در اینستاگرام صفحه فعالی دارند اما از این طریق سفارش نمی‌گیرد و هدف از انتشار محتوا، تشویق شما به مراجعه کردن به کافه است.رستوران ها و کافه ها از محبوب ترین پیج های بیزنسی اینستاگرام هستند.

داشتن خلاقیت:

همه این راه‌ها می‌توانند گزینه‌ای برای کسب درآمد از اینستاگرام یا افزایش درآمد شما با کمک گرفتن از این شبکه اجتماعی باشند. فراموش نکنید که راه برای خلاقیت و فکرهای تازه همیشه باز است و شما می‌تواند در هر کدام از این مسیرها، یا مسیرهای دیگری که به ذهن‌تان خطور می‌کند با روش مخصوص خودتان وارد شوید و نحوه کسب درآمد جدیدی تعریف کنید.

چگونگی کسب در آمد اینفلو ئنسرها در اینستاگرام :

اگر شما اینفلوئنسر هستید و روزانه تبلیغات زیادی در پیج اینستاگرام از افراد شبیه خود می‌بینید و علاقمند هستید کسب درآمد از اینستاگرام خود را تجربه کنید می‌توانید در پلتفرم اینفلوئنسرمارکتینگ  ثبت نام کنید و در کمپین‌هایی که کسب و کارها در نشانت راه‌اندازی کرده‌‌اند شرکت کنید و درآمد داشته باشید.

زمان برای کسب در آمد از اینستا گرام چقدر است؟

انتظار نداشته باشید با راه‌اندازی یک پیج و همین فردا به درآمد برسید، کسب درآمد از اینستاگرام کار ساده‌ای نیست، خلاق باشید، به کارتان اهمیت دهید و برایش زمان بگذارید، کلا کسب درآمد از هرچیزی نیاز به زمان و صبوری دارد، اگر می‌خواهید به درآمد میلیونی از اینستاگرام برسید و روی آن حساب کنید حداقل باید 3 تا 12 ماه بصورت جدی برای آن وقت بگذارید و در ماه‌های ابتدایی شروع به کار هم از آن درآمدی نخواهید داشت.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *