Search
Close this search box.

راهکارهای طلایی برای موفقیت بیشتر در فضای کسب و کار اینستاگرام

فهرست مطالب

مقدمه:

در ابتداء پیدایش اپلیکیشن اینستاگرام به عنوان یک برنامه سرگرمی برای سنین مختلف بود اما در طول یک دهه به سرعت به بستری گسترده و بسیار قدرتمند برای بازاریابی فروش شبکه‌سازی و جذب مخاطب برای افراد و برندهای مختلف تبدیل شد. این برنامه امروزه تبدیل به محبوب ترین برنامه اجتماعی در جهان تبدیل شده است. در این مقاله راهکارهای طلایی برای موفقیت بیشتر معرفی می شود با ما همراه باشید.

راهکارهای طلایی برای موفقیت :

افزایش تعداد مخاطبان:

در این شبکه اجتماعی جهانی هرچه مخاطبان و دنبال کنندگان شما بیشتر باشد صفحه شما معتبر تر و قدرتمندتر شناخته می شود. پس اولین کاری که شما باید انجام دهید افزایش تعداد دنبال کنندگان و مخاطبان است.  ما در این مقاله با بیان راهکارهای طلایی برای موفقیت در نوشتن کپشن ،تصویر ،هشتگ‌ها ،پروفایل کاربری و دیگر موارد کمک می‌کنیم تا بتوانید پست های با کیفیت بهتر در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید. و همینطور دنبال کنندگان و مخاطبان اینستاگرام خودتان را افزایش دهید.

برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان یک هشتگ شناخته شده ایجاد کنید :

اولین گام  برای افزایش دنبال‌کنندگان یا  اصطلاح فالوور های صفحه اینستاگرام استفاده از هشتگ های  سفارشی یا شناخته شده می باشد. که کمک  زیادی می کند تا  شما بتوانید مجموعه از بهترین پستها را ایجاد کنید. وقتی شخصی از طریق آن هشتگ  ها صفحه اینستاگرام شما را پیدا کند، به احتمال خیلی زیاد پس از دیدن پست ها شما را دنبال خواهد کرد. شما می توانید برای هر کدام از کمپین های اینستاگرامی خود هشتگی مخصوص و خاص بسازید. در برخی موارد این کار بهتر از هشتگ های مربوط به کسب و کار شما یا هشتگ نام برندتان می باشد. در واقع هشتگ های کمپین بیشتر به وسیله فالوور ها استفاده می شود. و هر شخصی که توسط هشتگ های کمپینی شما را پیدا کرده و دنبال کند. فالوورهای او هم این امکان را دارند که پست های شما را دیده و شما را دنبال کنند. به همین سادگی میتوانید افزایش فالوور را تجربه کنید.

 تبلیغ هشتگ اختصاصی به روشهای مختلف :

یکی از گام های خیلی مهم برای افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام و در نتیجه قدرتمندتر شدن. ساختن هشتگ اختصاصی برای برند خودتان می باشد. اما مهمتر از ساختن هشتگ اختصاصی معرفی آن به بقیه  افراد و فالورها و کمپین ها می باشد. برای اینکه هشتگ خود را به دیگران معرفی کنید آن را از فضای آنلاین خارج کرده. و با تبلیغ آن در بنرهای تبلیغاتی، استند های فروشگاهی و بیلبوردها و هر کجا که اسم از شما باشد، می‌توانید دیگران را با آن آشنا کرده و در نتیجه تعداد فالوور های خود را افزایش دهید.

استفاده از هشتگ های اختصاصی صنعت و حرفه خودتان :

نکته بسیار مهم در افزایش فالوور های صفحه شخصی یا کاری شما در اینستاگرام رعایت این نکته است که از هشتگ های مخصوص صنعت و حرفه ای که در آن مشغول هستید استفاده کنید. در غیر این صورت مخاطبان شما که دارای تفاوت سلیقه  زیادی هستند،امکان دارد تعدادشان افزایش پیدا کند. راز موفقیت شما استفاده از هشتگ اختصاصی مخصوص حرفه تان این است که باید به صورت متمرکز و خاص از هشتگ های دقیق تر استفاده کنید. تا در هشتگ های شبیه به رقبای خود فاصله و تماییز داشته باشید، و به راحتی اکانت شما را پیدا و دنبال کنند.

راهکارهای طلایی برای موفقیت بیشتر در فضای کسب و کار اینستاگرام
افزایش درآمد

مطالبتان برای مخاطب جذاب باشد :

در نوشتن و تهیه کپشن دقت زیادی داشته باشید،و هشتگ هایی را که در صفحه خودتان منتشر می کنید،نباید یک کلمه ای باشد،دقت داشته باشید هشتگ و کپشن های شما نباید خسته کننده باشد،سعی کنید در نوشتن هشتگ های خود خلاقیت داشته باشید و مطالب تکراری ننویسید،می توانید از هشتگ ها برای نوشتن برخی از قسمت های داستانتان استفاده کنید.

 استفاده از هشتگ های مرتبط با اتفاقات روزمره :

شما برای جذب فالوورهای خود می توانید از هشتگ های مرتبط با اتفاقات روزمره استفاده کنید،هشتگ هایی مانند سمینارها،دوره و کار گاه های آموزشی مرتبط با صنعت و حرفه تان،و یا اتفاقات مرتبط با حرفه تان در کشورهای جهان و منطقه که در یک زمان مشخص اتفاق می افتد.علت این کار این است که چون این هشتگ ها و اتفاقات عمومی است و باعث افزایش فالوورها و شناخته شدن بیشتر شما در اینستاگرام  می شود.

راهکارهای طلایی برای موفقیت بیشتر در فضای کسب و کار اینستاگرام
درآمد بیشتر

استفاده از هشتگ هایی ترند و عمومی:

همانطور که بیان شد استفاده از هشتگ ها افراد بیشتری را جذب صفحه شما می کنند.ولی استفاده از هشتگ های ترند و خاص باعث افزایش شناخت شما می شود. اما نکته مهم این است که استفاده از هشتگ های خاص و عمومی نباید شکل کلی شما باشدو گاهی از هشتگ های ترند و تخصصی حرفه و شغلتان استفاده کنید تا با افزایش فالوور مواجه شوید.

کار کردن روی BIO برای افزایش فالوور:

همانطور که می دانید بهترین و مهمترین دارای شما که در کسب و کار اینترنتی فعالیت دارید پروفایل و بیو صفحه شماست که به عنوان یک شبکه تبلیغاتی سیار می تواند معرف شما در همه محافل باشد.بنابراین برای موفقیت بیشتر و افزایش فالوور هر دو هفته یکبار پروفایل خود را تغییر و به روز رسانی کنید.می توانید با قرار دادن لینک و تگ کردن آدرس سایتتان، مخاطبان و فالورهای خود را در جریان جدیدترین اتفاقات صفحه اینستاگرام و سایت خود قرار دهید.

راهکارهای طلایی برای موفقیت بیشتر در فضای کسب و کار اینستاگرام
درآمد بالا

توصیفی بودن کپشن:

در جهان مجازی کلمه جذاب و معروفی وجود دارد که می گوید ابتدا چشم سپس دل ،پس با تمرکز بر تصور و دیده فالوررهای خود می توانید دل آنها را ببرید ،پس در صفحه تان سعی کنید از عکس هایی استفاده کنید که در قدم اول چشمان و دیدگان مخاطب شما را سیر کند و او را تشنه ادامه مطالب شما نماید.بسیاری از بزرگان اینستاگرام با این ترفند توانسته اند برندهای کوچکی را که مخاطبان کمی داشته به یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین برندها تبدیل کنند.

راهکارهای طلایی برای موفقیت بیشتر در فضای کسب و کار اینستاگرام
درآمد بالا

استفاده از صفحه اینفلوئنسر مارکتینگ :

این تکنیک بسیار راحت می تواند کمک فراوانی به افزایش فروش و مخاطبان شما داشته باشد فقط کافی است،به صفحه اینستاگرامی آنها سری زده و اعلان پست های آنها را روشن تا هر زمان که آنها پست جدیدی گذاشتند اینستاگرام شما را مطلع کرده و شما می توانید همزمان با آنها در ارتباط باشید و به همین راحتی  می توانید  به یکی از برندهای مورد علاقه آنها تبدیل شوید و توجه  تمام مخاطبان آنها را به برندتان جلب نمایید.

راهکارهای طلایی برای موفقیت بیشتر در فضای کسب و کار اینستاگرام
درآمد بالا

عکسهایی که ناخواسته تگ شده اید را پنهان کنید :

مهمترین هدف شما در صفحه اینستاگرامتن مدیریت صحیح و حساب شده آن است تا با ارائه بهترین محتوا بتوانید فالوور های زیادی را جذب کنید،پس تمام عکس هایی که ناخواسته شما در آن تگ شده اید را پنهان کنید.

تایید قبل از نمایش عکس هایی که در آن تگ شده اید در پروفایلتان :

در تنظیمات اینستاگرام امکانی وجود دارد که شما می توانید به راحتی عکس هایی که در آن توسط دیگران تگ شده اید را بدون اجازه و تایید شما در پروفایلتان نمایش ندهند،با این کار شما کنترل بیشتر و بهتری روی پروفایلتان دارید.

طراحی سبک خاص خودتان :

رعایت این تکنیک بسیار مهم است که در پیج و صفحه خود نظم و سبک خاص مخصوصی داشته باشید تا همه مخاطبان  شما و تمام افرادی که به صورت گذرا در اینستاگرام چرخ می زنند با دیدن پیج شما و دیدن نظم  و سبک خاص شما شیفته پیج شما شوند و همیشه پیج شما را به خاطر داشته باشند.

منطقه ای عمل کنید :

وقتی در صفحه خود پست جدیدی می گذارید،حتما لوکیشن خود را در زیر آن بنویسید تا پست شما همزمان با پست هایی که در منطقه شما وجود دارد به نمایش گذاشته شود.با این کار جستجوی افراد بیشتر و تعداد مخاطبان شما هم افزایش پیدا می کند.

تعامل با مخاطبان :

صفحه اینستاگرام مانند تمام شبکه های مجازی دیگری جایی است برای گفتگو و ارتباط بیشتر و شما نباید به این صفحه فقط به عنوان یک صفحه اطلاع رسان نگاه کنید،سعی کنید زمان های مشخصی را برای ارتباط و پاسخ به مشتریانتان بگذارید،از نقطه نظرات آنها استفاده کنید با آنها صمیمی شوید و سوال هایشان را بی پاسخ نگذارید.تا حس رباط را به شما و صفحه شما نداشته باشند.

برای افزایش فالوور از برخی هشتگ ها دوری کنید :

بعضی از هشتگ ها در اینستاگرام  و فضای کسب و کار باعث افزایش فالوور می شود ولی این هشتگ ها دائمی نیستند و بعد از مدت کوتاهی  امکان دارد تعداد فالورهای شما را کاهش دهد،هشتگ هایی مانند هشتگ های ذیل را کمتر استفاده کنید؛

#follow

#followme

#followback

#pleasefollow

#follow4follow

#f4f

پایان گفتار:

در این مقاله سعی شد راهکارهای طلایی برای موفقیت بیشتر در فضای کسب و کار اینستاگرام به طور صریح و آسان بیان شود تا با بکارگیری راهکارهای طلایی برای موفقیت بیشتر در فضای کسب و کار اینستاگرام بتوانید به راحتی و آسانی از این اپلیکیشن درآمد بالایی داشته باشید.

امتیاز به این مطلب post

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *