Search
Close this search box.

اینستاگرام :آموزش ترفندهای ورود به اکسپلور (Explore)

فهرست مطالب

ترفندهای ورود به اکسپلور:

یکی از قسمت های اینستاگرام که پست های پربازدید در آن قابل مشاهده می باشد،قسمت اکسپلور است.این بخش کمک زیادی به کاربران برای جذب فالوور دارد؟ اما چگونه وارد اکسپلور شویم؟ خالی از لطف نیست تا انهای مقاله با ما همراه باشید تا ترفندهای ورود به اکسپلور را آموزش دهیم.

آموزش ورود به اکسپلور اینستاگرام :

صفحه Explore یکی از پربازدید ترین قسمت اینستاگرام است.که تمام پست های پربازدید در آن قرار دارد و در کل دنیا قابل مشاهده است.طبق الگوریتم اینستاگرام،برای بهتر دیده شدن پیج ها و محتوای پست ها اکسپلور کمک زیادی به کاربران می کند.رفتن پست پیج به اکسپلور یکی از مهمترین نمادهای جذب فالوور است.در حقیقت تعداد زیاید از کاربران، از این قسمت وارد پیج های پر بیننده می شوند.و ورود به اکسپلور نیاز به رعایت نکات مهمی دارد.زیر ساخت های اولیه پیج کاربر با رعایت این نکات مستحکم تر می شود.و کاربر با برنامه ریزی صحیح و نظم در انتشار پست،موجب ورود محتوا به اکسپلور می شود.

اینستاگرام :آموزش ترفندهای ورود به اکسپلور (Explore)
ورود به اکسپلور

داشتن استراتژی برای پیج :

با داشتن استراتژی در حقیقت برای شناسایی مخاطب بسیار مفید است.بعد از مشخص کردن بازار هدف و بررسی آن، باید مشخص کنید که پست ها را برای چه افرادی ایجاد می کنید.برای پاسخ به این سوال لازم است چند سوال مهم را از خود بپرسید؟که عبارتند از؛

  • مخاطبین چه کسانی هستند؟
  • مخاطبین در چه سنی هستند؟
  • هدف کاری آنها چیست؟
  • موضوعات مرتبط حوزه من چه چیزهایی است؟
  • علایق آنها به چه مواردی نزدیک است؟
  • بزرگان حوزه من چه کسانی هستند و در این حرفه چه کارهایی انجام داده‌اند؟

هنگامی که توانستید به این سوالات جواب دهید.به صورت یک فهرست آنها را آماده کرده و بعد موضوعات و محتوای خودر ا طبق استراتژی و بازار هدف معین کنید.

اینستاگرام :آموزش ترفندهای ورود به اکسپلور (Explore)
وورد به اکسپلور

پاسخگوی مخاطبین باشید:

در حوزه اطلاعات شما باید دقت داشته باشید که دغدغه مخاطبان شما چیست؟و در حقیقت باید صدای آنها باشید.پس باید در اسرع زمان به دایرکت ها و کامنت های ارسالی پاسخ دهید.پس باید در حوزه کاری خود باید نیاز مخاطب را برطرف نمایید.

هر چه میزان نقد پذیری و پاسخگویی شما بالا باشد.شانس بیشتری برای ورود به اکسپلور دارید.گاهی اوقات به فالوورهای جدی پیجتان خوش آمد گویی کنید.پست های گذشته را استوری کنید تا فالوورهای جدید با شیوه کار شما آشنا شوید.و البته این ترفند برای کاربران قدیمی ما نیز بسیار مفید و کاربردی است.چون با مرور پست های قبلی متوجه می شوند که پیج شما در مورد چه موضوعاتی تحقیق داشته باشد.و موجب نعامل بیشتر و کلیدی تر با کاربران می شود.

اینستاگرام :آموزش ترفندهای ورود به اکسپلور (Explore)
ورود به اکسپلور

استفاده هوشمندانه از هشتگ‌ها :

یکی از شاخصه های اصلی شبکه های اجتماعی هشتگ است.و هشتگ نشان دهنده موضوع و دسته بندی پست ها و موضوع می باشد.و وقتی که کاربران روی هشتگ کلیک می کنند،با پست های مرتبط مواجه می شوند.

بهترنی ترفند برای ورود پست به اکسپلور استفاده ا زهشتگ مرتبط با موضوع می باشد.ضمنا استفاده از هشتگ های پر کاربرد در حوزه کاری بسیار مفید استدقت داشته باشید در کپشن حداکثر از 15 هشتگ استفاده نمایید.چون استفاده بیش از حد هشتگ پست ها را به حاشیه می برد.و نکته مهم این است که باید روی کیفیت پست ها کار کنید، تا کاربران مشتاق برای دیدن پست های شما شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *